چمن مصنوعی چمنسار

بایگانی

مصارف چمن مصنوعی برای بالکن

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۵۴ ب.ظ

اگر از حیوانات خانگی استفاده می کنید، بالکن و تراس خانه شما بهترین محیط برای این موجودات دوست داشتنی محسوب می شود.

سگ، گربه، خرگوش، پرندگان مختلف و بسیاری از حیوانات دیگر، ممکن است مشکلاتی را درون خانه ایجاد نمایند که باعث آزار ساکنین شود.

شما می توانید با انجام کارهایی ساده و کم هزینه، لانه ای زیبا و خوشایند را برای دوستان پشمالوی خود فراهم آورید.

خیلی از افراد به بهداشت محیط زندگی خود اهمیت می دهند و به همین منظور، دائماً در حال نظافت و پاکسازی جای نگهدارای حیوانات خود هستند.

سطوح پوشیده شده با سنگ و سرامیک، برای تمیزکاری و شست و شو ایده آل است ولی از نرمی و زیبایی لازم برخوردار نیست.

چمن مصنوعی برای بالکن، هدیه ایست ارزشمند به دوستان گران بهای شما. با نصب چمن مصنوعی در تراس، کف بالکن را به گوشه ای از طبیعت تبدیل نمایید.

حیوانات، دشت و صحرای پوشیده از گیاهان سبز و چمن را دوست دارند. اطمینان داشته باشید که چمن مصنوعی تزئینی، چنین احساس لذت بخشی را در آنها ایجاد خواهد کرد.

چمن مصنوعی با داشتن الیاف نرم و لطیف، از دست و پا و بدن حیوانات محافظت می کند و هیچ گونه آسیبی به آنها نخواهد رسید.

نحوه شستن چمن مصنوعی نیز به این شکل است که با آب و مواد شوینده موجود در بازار، همچون شامپو فرش، می توان به خوبی تمیز نمود.

نگهداری چمن مصنوعی تراس، بسیار آسان است و فقط کافیست که هر از گاهی جارو زده شود. برف و باران و نور آفتاب نیز نمی تواند آن را خراب کند.

فقط باید دقت کنید که انعکاس نور خورشید از شیشه پنجره ها بر روی آن نیوفتد. زیرا سطح شیشه، پرتوهای نور خورشید را همگرا و متمرکز می نماید.

این پدیده باعث تمرکز انرژی گرمایی خورشید در یک سطح کوچک شده و دما را به شدت افزایش می دهد. الیاف چمن مصنوعی نیز بر اثر این حرارت، ذوب شده و بد شکل می شود.

یکی از راه های نگهداری چمن مصنوعی در مقابل این پدیده، محافظت فیزیکی است. شما می توانید چند گلدان را در پشت پنجره ها قرار دهید.

و یا بر روی چمن مصنوعی تراس، پوشش های محافظی پهن کنید تا نور بازتابیده شده از سطح پنجره، مستقیما بر روی چمن مصنوعی نیوفتد.

خرید چمن مصنوعی برای بالکن و به منظور نگهداری حیوانات، راهیست مقرون به صرفه و منطقی برای تامین رفاه ساکنان خانه و حفظ آسایش حیوانات خانگی.

چمنسار یار ماندگار

  • chaman chaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی