چمن مصنوعی چمنسار

بایگانی

فروش چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ق.ظ

در میان اصناف گوناگونی که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت می کنند، شرکت هایی که به طور انحصاری و تخصّصی این کار را انجام می دهند، به دنبال کاربری های ویژه برای این محصول هستند.

یکی از این مصارف ویژه، نصب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه می باشد. شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی و به موازات آنها فروش چمن مصنوعی، در این زمینه فعالیت دو چندانی انجام می دهند.

اما اصناف دیگری هم هستند که نگاه خاصی به چمن مصنوعی مدارس داشته و بخشی از منابع خود را برای تبلیغات در مدارس اختصاص می دهند.

یکی از این رشته های شغلی، شرکت های تجهیز مدارس هستند. این مجموعه ها، طیف گسترده و گوناگونی از وسایل و سخت افزار مرتبط با محیط های آموزشی را عرضه می نمایند.

ساز و برگ ارائه شده از سوی این شرکت ها به اندازه متنوّع است که کلیه وسایل کمک آموزشی، میز و صندلی، کمد، وسایل آزمایشگاه و کارگاه و همچنین وسایل ورزش و بازی را شامل می شود.

یکی از اقلام ضروری و مورد نیاز در زیر شاخه تجهیزات ورزشی و بازی، چمن مصنوعی می باشد. این محصول در دو گروه طبقه بندی می شود.

چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی.

البته گاهی اوقات، نوع دیگری از دسته بندی نیز به کار می رود که از پایه و اساس فنّی برخوردار نیست.

چمن مصنوعی زمین بازی، به طور کلّی به همه مدل های مختلف چمن مصنوعی گفته می شود که هم در پارک های عمومی شهری استفاده می شود و هم به عنوان چمن مصنوعی فوتبال.

در بسیاری از موارد، چمن مصنوعی زمین بازی، برای نامیدن مدل های پُر کاربرد در حیاط منازل نیز به کار می رود که خود این گروه، از تنوّع چشمگیری برخوردار است.

معمولاً چمن مصنوعی ورزشی قیمت نسبتاً مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و به همین دلیل مورد استقبال مدارس قرار می گیرد.

اما چمن مصنوعی تزئینی، به دلیل داشتن خصوصیاتی نظیر ظاهر زیبا و طبیعی، قیمت مقرون به صرفه، نصب سریع و نگهداری آسان، انتخاب معقول تری می باشد.

قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه، بر اساس عوامل متعدّدی تعیین می شود که کیفیت و دوام الیاف، دیتِکس الیاف و وزن مجموع الیاف در هر متر مربع می باشد، چند مورد از آنها محسوب می گردد.

چمن مصنوعی دست دوم نیز از سوی برخی افراد به عنوان راهی کم هزینه به منظور زیباسازی مدارس توصیه می شود که این مساله، بحث هایی را به دنبال دارد.

فروش چمن مصنوعی در تهران معمولاً با چالش هایی همراه است که دیگر شهرهای کشور، آن را تجربه نمی کنند. سر و کار داشتن با مشتریان سخت گیر، یکی از آنهاست.

اگر شما هم به فکر خرید چمن مصنوعی مدارس هستید، همین الان تصمیم بگیرید و اقدام نمایید. شاید فردا برای این کار خیلی دیر باشد.

کارشناسان مجرّب شرکت چمنسار، آماده اند تا به همه سوالات شما درباره نصب چمن مصنوعی پاسخ دهند.

  • chaman chaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی