چمن مصنوعی چمنسار

بایگانی

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ب.ظ

هنگام انتخاب مدل مناسب چمن مصنوعی برای بالکن، باید به نکات مهمی توجه نمایید.

اگر به دنبال بهترین گزینه هستید، کارشناسان با تجربه شرکت مانا چمن آماده اند تا شما را در انتخاب و خرید چمن مصنوعی راهنمایی نمایند.

چمن مصنوعی حیاط منزل از لحاظ ویژگی های خاص خود، نزدیکی و مشابهت های چشمگیری به دیگر محصولات برای کاربری های دیگر دارد.

ولی قیمت چمن مصنوعی در هر مدلی که باشد، برآیند تعداد مشخصی از فاکتورهای مشخص است. این عوامل، مستقیما بر روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می گذارند.

یکی از مسائل مهم، این است که بر روی چمن مصنوعی بالکن، رفت و آمد زیادی صورت نمی گیرد. با توجه به همین نکته، می توانیم میزان مقاومت چمن مصنوعی و هزینه تمام شده آن را تنظیم کنیم.

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت چمن مصنوعی، نوع مواد تشکیل دهنده الیاف آن است که تاثیر انکار ناپذیری در هزینه تمام شده محصول می گذارد.

شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی، از موادی همچون پلی اتیلن و پلی پروپیلن در ساخت نخ و لایه های پشتیبان استفاده می کنند.

ساختار و شکل الیاف نیز در هزینه خرید چمن مصنوعی موثر است. مثلاً الیاف فیبریلیت و الیاف مونوفیلامنت، هر کدام دارای قیمتی خاص هستند.

بسیاری از مراکز فروش چمن مصنوعی، این اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و بسیاری از فروشندگان نیز متاسفانه از دانش کافی برخوردار نیستند.

به هر حال، باید توجه داشته باشید که انتخاب چمن مصنوعی برای بالکن خانه و یا محل کار شما، به متغیّرهای فراوانی بستگی دارد.

اگر خواهان یک بالکن زیبا هستید، می توانید انواع چمن مصنوعی پاییزه را انتخاب نمایید. زیرا ظاهری بسیار طبیعی و واقع گرایانه دارد.

اگر فکر می کنید که از چمن مصنوعی تراس خود استفاده آنچنانی نخواهید داشت، بهتر است از میان مدل های ارزان قیمت انتخاب کنید.

انواع با ارتفاع الیاف کوتاه برای این کار مناسب است.

وزن الیاف این مدل ها در هر مترمربع، کمتر از مدل های با ارتفاع الیاف بلند است و در نتیجه، قیمت چمن مصنوعی مذکور کاهش می یابد.

چمن مصنوعی در بالکن خانه، پاخور اندکی دارد و نیازی نیست که از مدل های بسیار گران قیمت در آنجا استفاده کرد.

انواعی از چمن مصنوعی تزئینی که دیتکس الیاف آنها بالاست، دارای وزن سنگین و بافت انبوهی هستند. خرید چمن مصنوعی با این ویژگی ها، هزینه سنگینی را تحمیل می نماید.

بهتر است برای صرفه جویی در هزینه های جاری، ابتدا به سراغ مدل های اقتصادی بروید.

مدل هایی از چمن مصنوعی که دارای الیاف فِرفِری هستند، عموماً قیمت بالاتری نسبت به مدل های برخوردار از الیاف صاف دارند.

  • chaman chaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی