چمن مصنوعی چمنسار

بایگانی

قیمت چمن مصنوعی مدارس

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۸ ق.ظ

در نوشتار قبلی، بعضی از نکات ضروری در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه را توضیح دادیم. در اینجا می خواهیم به بعضی از نکات فنّی پیرامون این کار اشاره کنیم.

اول از همه باید بدانید که امروزه،  نقش چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، همچون فرش برای خانه است. و یا موکت برای یک مهدکودک و یا مکان اداری-تجاری.

آیا می توانید یک سالن ورزشی را بدون کفپوش مناسب تصوّر کنید؟ مثلا یک باشگاه بدنسازی را تصور کنید که کف آن از سیمان یا آسفالت پوشیده شده باشد.

آیا می توانید زمین تمرین ورزش هایی مثل کُشتی، رشته های رزمی، ژیمناستیک و... را بدون داشتن کفپوش ایمن، نرم و استاندارد تصوّر کنید؟

قطعا پاسخ شما منفیست. زیرا همه ما می دانیم که سرنگون شدن و زمین خوردن بر روی یک سطح سخت، چه طبعات بدی به دنبال دارد و می تواند آسیب های جدی به بدن وارد نماید.

وقتی این حقایق را می دانیم، پس چرا فکر می کنیم که کف حیاط مدرسه و یا به صورت کلّی، زمین بازی کودکان و نوجوانان، نیازی به پوشش محافظ و ایمن ندارد؟

دانش آموزان از نیروی سرشاری برخوردارند و در هنگام بازی و شادی با هم سالان و هم شاگردی های خود، از خود بی خود می شوند و به ایمنی و سلامتی خود، توجه و دقت کافی را ندارند.

وظیفه بزرگترهاست که برای حفظ سلامتی کودکان، به فکر انجام اقدامات لازم باشند و پوشش مناسبی را برای محیط های پر خطر، نصب کنند.

چمن مصنوعی تزئینی، انتخابی معقول است که با دور اندیشی و آینده نگری می تواند سال های سال در مدرسه شما بماند و یار مهربان دانش آموزان باشد.

در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، به مشخصاتی که از سوی فروشندگان اعلام می شود، به خوبی توجه کنید و مشخصات چندین مدل را، با یکدیگر مقایسه نمایید.

مقایسه نظیر به نظیر مدل های مشابه با یکدیگر، به شما کمک می کند تا شاخصه های مهم را در اولویت قرار داده و بر اساس آنها انتخاب نمایید.

مثلاً ارتفاع الیاف به تنهایی نمی تواند بیانگر ویژگی های چمن مصنوعی باشد؛ بلکه باید آن را در کنار تراکم بافت و وزن و کیفیت الیاف در نظر بگیرید.

از مسئول فروش چمن مصنوعی بخواهید تا مشخصات کامل انواع چمن مصنوعی تزئینی را به شما ارائه دهد. با دریافت اطلاعات کامل، به مرور حتی می توانید قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع را تخمین بزنید.

بهتر است تا در هنگام خرید چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، در ابتدا قیمت چمن مصنوعی را فراموش نموده و بر روی کیفیت و ماندگاری آن معطوف شوید.

اطمینان داشته باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد. زیرا از محصولی با دوام و زیبا در مدت زمان طولانی لذت می برید.

شرکت چمنسار به همه نیاز های مدارس بهترین پاسخ را می دهد تا دانش آموزان این آب و خاک از بهترین امکانات تفریحی در مدارس بهره مند شوند.

  • chaman chaman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی